در صورت لود نشدن عکس , این متن نمایش داده میشود
در صورت لود نشدن عکس , این متن نمایش داده میشود
چه تیم هایی به دور بعدی صعود میکنند؟ :: معاونت ورزشی پایگاه سیدالشهداء

معاونت ورزشی پایگاه سیدالشهداء

چه تیم هایی به دور بعدی صعود میکنند؟

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ب.ظ


با توجه به حضور 24 تیم در این دوره جام ملت‌های اروپا، قوانین صعود از گروه‌ها دستخوش تغییراتی شده است.

......................................................................

به گزارش "ورزش سه"، طبق قوانین جدید، از 6 تیم حاضر در 6 گروه که در رده ی سوم کار خود را به پایان رساندند، 4 تیم که عملکرد بهتری از نظر امتیاز و سپس تفاضل گل داشته به دور بعد رقابت‌ها صعود می‌کند. در پایان شب دوم مسابقات، تنها حذف اوکراین قطعی شده وصعود سه تیم هم قطعی شده. اکنون 20 تیم دیگر در شب آخر برای صعود تلاش می کنند.

 


گروه A:


فرانسه با 2 پیروزی، صدرنشین گروه است و در صورت کسب تساوی در دیدار امروز مقابل سوئیس به عنوان تیم اول به دور بعد صعود خواهد کرد. سوئیس با یک پیروزی و 1 تساوی در رده ی دوم قرار دارد و در صورتی که امروز بتواند فرانسه را شکست دهد به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود می‌کند ولی یک تساوی هم برای قطعی شدن صعود آنها به عنوان تیم دوم کافی است.رومانی در دو بازی خود 1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در رده ی سوم قرار دارد.



در صورتی که آنها بتوانند آلبانی را شکست دهند، 4 امتیازی شده و در صورت شکست سوئیس مقابل فرانسه حتی می‌توانند به صعود به عنوان تیم دوم امیدوار باشند ولی در حال حاضر نیز شانس خوبی برای صعود به دور بعد به عنوان تیم سوم دارند. آلبانی که در دو دیدار قبلی اش شکست خورده، باید رومانی را شکست بدهد تا به صعود به عنوان یکی از تیم های سوم امید داشته باشد.

گروه B:


انگلیس با 4 امتیاز صدرنشین گروه است ولی جایگاه مطمئنی ندارد. با این حال کسب پیروزی مقابل اسلواکی صعود آنها به دور بعد به عنوان صدرنشین را قطعی خواهد کرد ولی شکست آنها مقابل اسلواکی و پیروزی ولز مقابل روسیه می‌تواند آنها را به رده ی سوم سقوط دهد.

 



اسلواکی و ولز با تعداد‌ گل‌های زده و خورده برابر در رد ه ی دوم و سوم جدول گروهشان قرار دارند و هر دو با کسب پیروزی مقابل حریفان به دور بعد صعود خواهند کرد؛ البته ولز به دلیل نتیجه بهتر در دیدار رودررو، شرایط بهتری دارد. روسیه،‌قعرنشین جدول گروه نیز 1 امتیازی است و در صورت شکست دادن ولز می‌تواند به صعود به عنوان تیم سوم یا حتی دوم امیدوار باشد.


گروه C:


آلمان با کسب 4 امتیاز صدرنشین گروه است ولی رقیب سرسختی مثل لهستان را هم امتیاز با خود و با یک تفاضل گل پایین تر در رده ی دوم می‌بیند. آلمان برای قطعی کردن صعودش به عنوان صدرنشین باید ایرلند شمالی را شکست دهد. لهستان نیز شرایطی مشابه آلمان دارد.



در صورت امتیاز از دست دادن آلمان و پیروزی لواندوفسکی و هم تیمی‌هایش،‌ آنها صدرنشین گروه خواهند بود. ایرلند نیز با 3 امتیاز در رده ی سوم جدول قرار گرفته و با شکست دادن آلمان، صعودش به دور بعد را قطعی خواهد کرد ولی آنها به عنوان تیم سوم نیز شانس خوبی برای صعود دارند. اوکراین با دو شکست در دو دیدار ابتدایی و با توجه به شرایط جدول، حذف شده است.


گروه D:

اسپانیا با کسب 6 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته و با کسب 1 تساوی مقابل کرواسی، صعود خود به عنوان صدرنشین را قطعی خواهد کرد. کرواسی نیز با 4 امتیاز در رده ی دوم قرار دارد و با کسب 1 تساوی مقابل اسپانیا، آنها هم به عنوان تیم دوم صعودشان قطعی می‌شود ولی در صورت کسب پیروزی می‌توانند به اول شدن نیز فکر کنند.



جمهوری چک با 1 امتیاز در رده ی سوم قرار دارد و در بازی پایانی خود باید به مصاف ترکیه برود. در صورت کسب پیروزی، آنها نیز می‌توانند به صعود به عنوان تیم سوم فکر کنند و ترکیه، قعرنشین جدول، با توجه به تفاضل گل 4-، شانس کمی برای صعود به دور بعد دارد.

گروه E:


ایتالیا صدرنشین مقتدر این گروه است که با کسب 6 امتیاز از دو بازی در رده ی اول جای گرفته است. آنها با کسب یک تساوی مقابل جمهوری ایرلند صدرنشین گروه خواهند بود.بلژیک در بازی دوم خود موفق شد 3-0 ایرلند را شکست دهد تا هم تفاضلش را بهبود ببخشد و هم با 3 امتیاز در رده ی دوم قرار بگیرد؛ هرچند با توجه به نتیجه دیدار رودررو با ایتالیا، شانسی برای صعود به عنوان تیم اول ندارد.



سوئد و جمهوری ایرلند با 1 امتیاز و تفاضل گل‌های

1- و 3- در رده ی سوم و چهارم قرار گرفته اند و برای صعود به عنوان تیم سوم به پیروزی در بازی آخر خود نیاز دارند.

گروه F:
آسان ترین گروه مرحله گروهی یورو با نتایجی عجیب همراه بوده است. مجارستان با 4 امتیاز صدرنشین جدول است و در بازی پایانی خود در صورت شکست دادن پرتغال به عنوان صدرنشین صعود خواهد کرد.

 

با این حال با توجه به تقابل این تیم با پرتغال و انگیزه های بالای سلسائو، ممکن است در صورت شکست این تیم مقابل شاگردان سانتوس و پیروزی ایسلند مقابل اتریش، آنها به رده ی سوم نیز سقوط کنند ولی در هر صورت می‌تواند صعودشان به دور بعد را قطعی دانست. ایسلند و پرتغال با شرایطی تقریبا مشابه در رده های دوم و سوم هستند و برای قطعی کردن صعودشان به دور بعد به پیروزی نیاز دارند. اتریش قعرنشین نیز با پیروزی در دیدار پایانی اش شانس خوبی برای صعود خواهد داشت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۰
پوریا عابدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی