در صورت لود نشدن عکس , این متن نمایش داده میشود
در صورت لود نشدن عکس , این متن نمایش داده میشود
بوی اخراج را احساس می کنند و دلشان برای استقلال تنگ می شود! :: معاونت ورزشی پایگاه سیدالشهداء

معاونت ورزشی پایگاه سیدالشهداء

به گزارش بولتن نیوز: هم مجتبی جبارى و هم پژمان منتظری در حساس ترین برهه فصل که تیم هایشان به آنها احتیاج داشتند، ایران را ترک کردند چرا که پول قطری ها هم بیشتر بود و هم به صورت کاملا نقد و سهل الوصول. اما بدی مدیران قطری و کلا مدیران فوتبال در کشورهای عرب حوزه جنوبى خلیج فارس این است که هیچکس نمی داند فردا چه تصمیمی را می گیرند. پیش از این منتظرى و جبارى به دوستان خبرنگار خود گفته بودند قطر جاى مناسبی برای شان است و حالا حالاها قصد بازگشت به ایران و استقلال را ندارند. اما اتفاقات جدید در باشگاه الاهلى قطر موجب شده که این دو به شدت نگران آینده خود شوند. یکی از رسانه هاى معتبر قطرى که اکثرا اخبارش تائید مى شود، مدعى شده که کار جدا شدن منتظرى از الاهلى تمام شده و به احتمال فراوان جبارى هم علی رغم داشتن قرارداد یک ساله از این تیم می رود. برای پی بردن به واقعیت ماجرا تنها لازم است سری به اینستاگرام منتظری بزنید.

بازیکن الاهلى قطر با انتشار متنی تمایلش را برای بازگشت به استقلال نشان داده است. او که در میانه های راه چند فصل قبل ناگهان به صورت مخفیانه و شبانه راهی قطر شد و دست قلعه نویی و استقلال را در پوست گردو گذاشت ، حالا بازگشت منصوریان را به فال نیک گرفته و می خواهد بازگردد.از سوى دیگر جبارى هم بر خلاف سابق، خودش را متمایل به بازگشت نشان می دهد. اینها بدون شک معناى خاص خودش را دارد. مانند قضیه محمد نورى که پس از آگاهی از تصمیم مدیران المسیمیر قطر، شروع به مذاکره با گسترش فولاد و تراکتور کرد و از سوى دیگر هر روز در مصاحبه هایش از تمایل به بازگشت از پرسپولیس گفت.

البته با توجه به سطح نسبتا بالاى آمادگى جبارى و منتظرى، قطعا منصوریان با آغوش باز از آن‌ها استقبال مى کند اما مسئله مهم، زیرکی بازیکنان ایرانی است که حالا یاد گرفته اند چگونه از اخراج هاى خود، بازگشت قهرمانانه به تیم های سابق بسازند. البته اگر رقیب بهتری براى آنها در آن سو و حتی این سوی آب پیدا نشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۱۷
پوریا عابدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی